Re: How to include plpgsql in table pg_language

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Marco Tulio
Тема Re: How to include plpgsql in table pg_language
Дата
Список pgsql-admin
> I am trying to get a trigger/function to work & I
think I need to use the
> plpgsql to do that --
> but I keep getting errors that the plpgsql is not in
the table pg_language
> --
> What do I need to do to be able to use plpgsql?
>
> I am running 7.1.3
>
> thanks
> Pam

on console, as postgres user, type:

createlang --dbname=dbtest --pglib=/usr/local/pgsql/lib
pspgsql

And have fun !

Marco Tulio
Desenvolvimento de sistemas para Internet

Quer ter seu próprio endereço na Internet?
Garanta já o seu e ainda ganhe cinco e-mails personalizados.
DomíniosBOL - http://dominios.bol.com.br

В списке pgsql-admin по дате отправления: