Re: Connections hang indefinitely while taking a gin index's LWLockbuffer_content lock

От Alexander Korotkov
Тема Re: Connections hang indefinitely while taking a gin index's LWLockbuffer_content lock
Дата
Список pgsql-hackers
On Fri, Mar 22, 2019 at 11:05 AM Alexander Korotkov
<aekorotkov@gmail.com> wrote:

> Yeah, have to fo magic to fix such weird things :)
> Please, find next revision of patch attached.  It uses static
> assertion to check that data structure size has changed.  Also,
> assertion checks that record data length match on of structures
> length.

I'm going to backpatch this on no objections.

------
Alexander Korotkov
Postgres Professional: http://www.postgrespro.com
The Russian Postgres Company

В списке pgsql-hackers по дате отправления: