Re: patroni recovery_min_apply_delay parameter

От Laurenz Albe
Тема Re: patroni recovery_min_apply_delay parameter
Дата
Список pgsql-admin
On Mon, 2021-06-07 at 17:58 +0300, mustafa.pekgoz@forenda.com.tr wrote:
> I have patroni cluster with 1 leader and 2 replica but I want to change recovery_min_apply_delay
>  parameter for one replica database, is it possible to change the parameter without creating another scope or DCS?
> Could you please share an example patrani yml file if it is possible

Not sure if Patroni overrides that parameter, but you could simply set that
parameter in the YAML file just like any other PostgreSQL parameter.

It might be a good idea to set "nofailover: true" for that node.

Yours,
Laurenz Albe
--
Cybertec | https://www.cybertec-postgresql.com

В списке pgsql-admin по дате отправления: