Re: pg_start_backup and pg_stop_backup Re: Re: [COMMITTERS] pgsql: Make CheckRequiredParameterValues() depend upon correct

От Josh Berkus
Тема Re: pg_start_backup and pg_stop_backup Re: Re: [COMMITTERS] pgsql: Make CheckRequiredParameterValues() depend upon correct
Дата
Ответ на Re: pg_start_backup and pg_stop_backup Re: Re: [COMMITTERS] pgsql: Make CheckRequiredParameterValues() depend upon correct  (Robert Haas <robertmhaas@gmail.com>)
Список pgsql-hackers
> It's really both of those things, so we could call it
> wal_min_keep_segments, but I think an even better name would be
> bikeshed_segments.

Speaking from my UI perspective, I don't think users will care what we
call it.

--                                  -- Josh Berkus                                    PostgreSQL Experts Inc.
                        http://www.pgexperts.com

В списке pgsql-hackers по дате отправления:

Сообщение: Re: max_standby_delay considered harmful
Сообщение: Re: max_standby_delay considered harmful