Re: PostgreSQL12 and older versions of OpenSSL

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Michael Paquier
Тема Re: PostgreSQL12 and older versions of OpenSSL
Дата
Список pgsql-hackers
On Fri, Sep 27, 2019 at 03:50:57PM +0200, Peter Eisentraut wrote:

> Our SSL_CTX_set_max_proto_version() is a reimplementation of a function
> that exists in newer versions of OpenSSL, so it has a specific error
> behavior.  Our implementation should probably not diverge from it too much.

I agree with this point.  Now my argument is about logging LOG or
FATAL within be_tls_init() after the two OpenSSL functions (or our
wrappers) SSL_CTX_set_min/max_proto_version are called.
--
Michael

Вложения

В списке pgsql-hackers по дате отправления: