Re: How to hide NOTICE messages in psql.exe ?

От Michael Fuhr
Тема Re: How to hide NOTICE messages in psql.exe ?
Дата
Список pgsql-general
On Wed, Jul 05, 2006 at 07:48:21AM -0700, Szymic1 wrote:

> I use -q but I've got e.g
>
> Z:\>psql.exe -q -d ff -h localhost -p 5432 -U postgres
> 0<D:\ff\centralny\src\db\processing_utils.sql
> NOTICE:  type reference ff.alias.mask%TYPE converted to character varying
[...]
> I would like to hide lines with NOTICE

I mentioned -q as something you might want to use in addition
to client_min_messages, not instead of it.  My previous message
showed how to suppress NOTICE and provided a link to the relevant
documentation.

--
Michael Fuhr

В списке pgsql-general по дате отправления: