Сортировка
От David Wheeler
Тема Re: Silencing NOTICEs in Perl Pg
Дата
Список pgsql-admin
On Thursday, August 29, 2002, at 05:50  PM, Bruce Momjian wrote:

> 7.3 will have client_min_message, which if set to WARNING will note
> show
> notices.  7.3 is due out in a few months, beta starts next week.

Yay!

It sounds like 7.3 is going to have a *lot* of great new features that
people have been wanting forever. Thanks, Bruce!

David

--
David Wheeler                                     AIM: dwTheory
david@wheeler.net                                 ICQ: 15726394

В списке pgsql-admin по дате отправления:

Сообщение: Re: Silencing NOTICEs in Perl Pg
Сообщение: Re: Silencing NOTICEs in Perl Pg