Re: BUG #5657: wrong entry in sql_features

От Peter Eisentraut
Тема Re: BUG #5657: wrong entry in sql_features
Дата
Список pgsql-bugs
On tis, 2010-09-14 at 12:34 -0400, Tom Lane wrote:

> What I see in SQL:99 is
>
>         | 3   | B032 | Extended dynamic SQL                                |
>         | 4   | B032-| <describe input> statement                          |
>                 01
>
> so I think his point is that the right angle bracket is in the wrong place.
> Can't get terribly excited about it ...

SQL:2008 has <describe input statement>.

В списке pgsql-bugs по дате отправления:

От: Bruce Momjian
Сообщение: Re: BUG #5656: parameter 'client_min_messages' accept values not listed in enumvals
Сообщение: Re: BUG #5656: parameter 'client_min_messages' accept values not listed in enumvals