Re: Resetting connection errors and incomplete restores.

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Andrew G. Hammond
Тема Re: Resetting connection errors and incomplete restores.
Дата
Список pgsql-admin
My suggestion would be to grep out all the userid changes that are going
on here.  You don't need them and they clutter up your output.

Also, in the future use the -f db.out option with psql, you'll get line
numbers on the errors which should help you diagnose the problem.

--
Andrew G. Hammond     mailto:drew@xyzzy.dhs.org
http://xyzzy.dhs.org/~drew/

Вложения

В списке pgsql-admin по дате отправления: