Re: Does PostgreSQL ever create indexes on its own?

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Thomas Kellerer
Тема Re: Does PostgreSQL ever create indexes on its own?
Дата
Список pgsql-general
Albe Laurenz schrieb am 13.11.2015 um 11:23:

> These indexes were *not* created by PostgreSQL.
> We are not Oracle.

Well, Oracle does not create indexes on its own either - it has the same strategy as Postgres:
Indexes are only created automatically for primary keys and unique constraints.

Thomas

В списке pgsql-general по дате отправления: