Re: Add --{no-,}bypassrls flags to createuser

От Michael Paquier
Тема Re: Add --{no-,}bypassrls flags to createuser
Дата
Список pgsql-hackers
On Mon, May 23, 2022 at 09:37:35AM -0700, Nathan Bossart wrote:
> Michael also requested a test for multiple -a switches and for fancier
> string patterns.  Once that is taken care of, I think this can be marked as
> ready-for-committer.

Looking at v7, this means to extend the tests to process lists for
--admin with more name patterns.  And while on it, we could do the
same for the existing command for --role, but this one is on me, being
overly-pedantic while looking at the patch :)
--
Michael

Вложения

В списке pgsql-hackers по дате отправления: