Сортировка
От Ben
Тема Re: Postgresql and scripting [SOLVED]
Дата
Список pgsql-general
Dunno about your version of psql, but in mine, the "-#" prompt means that
you haven't finished your statement yet. "=#" means psql is ready to start
accepting a new statement.

On Wed, 8 Sep 2004, Jerome Lyles wrote:

> Thank you tsarevich that solved it.  I'm trying to 'SELECT' out of the tables
> now but I'm getting another syntax error:-)
>
> test-# SELECT prod_name FROM Products;
> ERROR:  syntax error at or near "SELECT" at character 14
>
> What is this error?
> Thanks,
> Jerome

> TIP 8: explain analyze is your friend

В списке pgsql-general по дате отправления:

Сообщение: Re: Returning multiple values (but one row) in plpgsql
Сообщение: Re: Returning multiple values (but one row) in plpgsql