pgsql: doc: move mention of log_min_error_statement in a better spot

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Bruce Momjian
Тема pgsql: doc: move mention of log_min_error_statement in a better spot
Дата
Список pgsql-committers
doc:  move mention of log_min_error_statement in a better spot

Previously it was mentioned in the lock_timeout docs in a confusing
location.

Reported-by: ivaylo.zlatanov@gmail.com

Discussion: https://postgr.es/m/157019615723.25307.15449102262106437404@wrigleys.postgresql.org

Backpatch-through: 9.4

Branch
------
REL9_4_STABLE

Details
-------
https://git.postgresql.org/pg/commitdiff/873cd4f60616f4e698944da958165ce6c68bb21f

Modified Files
doc/src/sgml/config.sgml | 8 ++++----
1 file changed, 4 insertions(+), 4 deletions(-)

В списке pgsql-committers по дате отправления: