Re: -DCLOBBER_CACHE_ALWAYS shows COPY FREEZE regression problem

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Simon Riggs
Тема Re: -DCLOBBER_CACHE_ALWAYS shows COPY FREEZE regression problem
Дата
Список pgsql-hackers
On 7 December 2012 00:06, Andres Freund <andres@2ndquadrant.com> wrote:

> Apparently the magic to preserve those values across cache resets isn't
> strong enough for this. Seems bad, because that seems to mean a sinval
> overflow leads to this and related optimizations being lost?

Which seems to back up the case for it being a hint, that the system
might not be able to honor.

-- Simon Riggs                   http://www.2ndQuadrant.com/PostgreSQL Development, 24x7 Support, Training & Services

В списке pgsql-hackers по дате отправления: