Re: Background writer and checkpointer in crash recovery

От Robert Haas
Тема Re: Background writer and checkpointer in crash recovery
Дата
Список pgsql-hackers

I agree. See https://www.postgresql.org/message-id/CA+TgmoaHQrgDFOBwgY16XCoMtXxsrVGFB2jNCvb7-ubuEe1MGg@mail.gmail.com
and subsequent discussion.

--
Robert Haas
EDB: http://www.enterprisedb.com

В списке pgsql-hackers по дате отправления:

От: Robert Haas
Сообщение: Re: Background writer and checkpointer in crash recovery