Re: Hardware/OS recommendations for large databases (

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Mark Kirkwood
Тема Re: Hardware/OS recommendations for large databases (
Дата
Список pgsql-performance
Mark Kirkwood wrote:

> - I am happy that seqscan is cpu bound after ~110M/s (It's cpu bound on
> my old P3 system even earlier than that....)

Ahem - after reading Alan's postings I am not so sure, ISTM that there
is some more investigation required here too :-).

В списке pgsql-performance по дате отправления:

Сообщение: Re: Hardware/OS recommendations for large databases (
Сообщение: Re: Hardware/OS recommendations for large databases (