Re: Improved tab completion for PostgreSQL parameters in enums

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Tom Lane
Тема Re: Improved tab completion for PostgreSQL parameters in enums
Дата
Список pgsql-hackers
bt21masumurak <bt21masumurak@oss.nttdata.com> writes:
> If you do tab completion in a situation like A, you will see ["on"]
> instead of [on].

> A : "ALTER SYSTEM SET wal_compression TO "

> I made a patch for this problem.

I do not think this is an improvement.  It will result in omitting
quotes in some cases where they're not optional.  Try it with a
value such as "all", for example.

            regards, tom lane

В списке pgsql-hackers по дате отправления: