Re: BUG #3652: quiet / VERBOSITY=terse does not silence PKEY NOTICE message

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Tom Lane
Тема Re: BUG #3652: quiet / VERBOSITY=terse does not silence PKEY NOTICE message
Дата
Список pgsql-bugs
"Robert Kleemann" <kleemann@scharp.org> writes:
> Even if quiet and verbosity terse is set, creating a table with a primary
> key will generate a NOTICE message that reports an index is being created.

Those have nothing to do with it; in fact I don't think "\set quiet" has
any effect at all...  Try "SET client_min_messages" instead.

            regards, tom lane

В списке pgsql-bugs по дате отправления: