Re: Feature improvement: can we add queryId for pg_catalog.pg_stat_activity view?

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Alvaro Herrera
Тема Re: Feature improvement: can we add queryId for pg_catalog.pg_stat_activity view?
Дата
Список pgsql-hackers
On 2021-Apr-08, Bruce Momjian wrote:

> pg_stat_activity.queryid is new, but I can imagine cases where you would
> join pg_stat_activity to pg_stat_statements to get an estimate of how
> long the query will take --- having one using an underscore and another
> one not seems odd.

OK.  So far, you have one vote for queryid (your own) and two votes for
query_id (mine and Julien's).  And even yourself were hesitating about
it earlier in the thread.

--
Álvaro Herrera       Valdivia, Chile

В списке pgsql-hackers по дате отправления: