Re: [HACKERS] ToDo: no blocking (waiting) DDL

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Alvaro Herrera
Тема Re: [HACKERS] ToDo: no blocking (waiting) DDL
Дата
Список pgsql-hackers

https://postgr.es/m/CAKddOFDz0+F2uspVN5BZgtN7Wp+vQbeLuQPWfvGwap5JZvXPxQ@mail.gmail.com

--
Álvaro Herrera                https://www.2ndQuadrant.com/

В списке pgsql-hackers по дате отправления:

От: Pavel Stehule
Сообщение: [HACKERS] ToDo: no blocking (waiting) DDL
От: Pavel Stehule
Сообщение: Re: [HACKERS] ToDo: no blocking (waiting) DDL