resource management, letting user A use no more than X resource (time, CPU, memory...)

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Ivan Sergio Borgonovo
Тема resource management, letting user A use no more than X resource (time, CPU, memory...)
Дата
Re: resource management, letting user A use no more than X resource (time, CPU, memory...)  (Craig Ringer <craig@postnewspapers.com.au>)
Список pgsql-general
If I'd like to learn how to manage resources in postgres and grant
different users different time slot/memory/CPU?

eg. I'd like to grant to user A to execute queries that last less
than 1min or that occupy no more than X Mb... etc...

--
Ivan Sergio Borgonovo
http://www.webthatworks.it

В списке pgsql-general по дате отправления: