Re: BUG #2914: SELECT query has no destination for result data

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Tom Lane
Тема Re: BUG #2914: SELECT query has no destination for result data
Дата
Список pgsql-bugs
"prasad" <prasad05_qs@yahoo.co.in> writes:
> i'm created a function
> Select *
> from "vw_getAllMessages"
> where "Message_Posted_To" = $1
> order by "Message_ID" desc;
> i get error
> ERROR:  SELECT query has no destination for result data
> HINT:  If you want to discard the results, use PERFORM instead.
> CONTEXT:  PL/pgSQL function "Get_Inbox" line 5 at SQL statement

This is not a bug.

SELECT in plpgsql should always be a SELECT INTO.  Like the hint
says, if you aren't wanting to send the results anywhere, use PERFORM.

            regards, tom lane

В списке pgsql-bugs по дате отправления: