Re: log_min_duration_statement

От Adrian Klaver
Тема Re: log_min_duration_statement
Дата
Список pgsql-general
On 1/24/19 7:52 AM, bhargav kamineni wrote:

>  >The above would not happen to be autovacuum statements?
> Nope, those are not autovaccum related logs , they are related to
> queries only.

On the chance that this setting is being overridden somewhere what does
the below show when run as a superuser?:

select * from pg_settings where name= 'log_min_duration_statement';

More info:

https://www.postgresql.org/docs/11/view-pg-settings.html

--
Adrian Klaver
adrian.klaver@aklaver.com

В списке pgsql-general по дате отправления:

Сообщение: Re: duplicate OID issue when using pg_upgrade to move from 9.3 to 9.5
Сообщение: Re: duplicate OID issue when using pg_upgrade to move from 9.3 to 9.5