Re: viewing large queries in pg_stat_activity

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Scott Marlowe
Тема Re: viewing large queries in pg_stat_activity
Дата
Список pgsql-general
On Mon, Feb 8, 2010 at 5:46 PM, David Kerr <dmk@mr-paradox.net> wrote:
> It seems like pg_stat_activity truncates the current_query to about 1024 characters.
>
> The field is a text, so i'm wondering if there is a way to see the full query?
>
> (I know i can turn on log_statement=all, or log_min_duration_statement) but i'd like
> something that doesn't require a restart.

FYI, log_statement doesn't require a restart, just a reload.  In fact
you can turn it on for just one db or user if you want with alter
database / alter user.

В списке pgsql-general по дате отправления:

Сообщение: Re: SSL connection lost after long-lasting copy command
Сообщение: Re: SSL connection lost after long-lasting copy command