Re: Add parameter jit_warn_above_fraction

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Tom Lane
Тема Re: Add parameter jit_warn_above_fraction
Дата
Список pgsql-hackers
Julien Rouhaud <rjuju123@gmail.com> writes:

> I must be missing something because by default log_min_messages is WARNING, and
> AFAICS I do get WARNING-level messages in some vanilla cluster logs, using
> vanilla .psqlrc.

Ah, sorry, I was looking at the wrong thing namely
log_min_error_statement.  The point still holds though: if we emit this
at level WARNING, what will get logged is just the bare message and not
the statement that triggered it.  How useful do you think that will be?

            regards, tom lane

В списке pgsql-hackers по дате отправления:

От: Tom Lane
Сообщение: Re: How about a psql backslash command to show GUCs?
От: Andrew Dunstan
Сообщение: Re: Mingw task for Cirrus CI